بازاریابان محصول واقعاً چه می‌کنند؟

۶ بازديد

بازاریابان محصول می‌توانند به صورت شناور روان بین زمینه‌های فروش، محصول، بازاریابی و ارتباط با مشتری حرکت کنند. ممکن است در یک روز آن‌ها را هم در یک جلسه عملیات بازاریابی، هم در جلسه نقشه راه توسعه محصول و هم جلسه ارتباط با مشتری ببینید. پس آن‌ها در کدام تیم هستند؟ آن‌ها اغلب در تیم بازاریابی قرار می‌گیرند – اما می‌توانند با تیم محصول نیز همکاری داشته باشند. صرف نظر از ساختار سازمانی تیم، آن‌ها همیشه از نزدیک با مدیران محصول کار می‌کنند.
https://pasokh.agency/mag/product-marketing/