روستاهاي جذاب و ناشناخته ايران

۵۸ بازديد

روستاي جذاب و ناشناخته ايران را كه يك فرصت گردشگري بكر محسوب مي‌شوند را در اين گزارش بخوانيد.

بهترين مسير و زمان براي سفر به اردبيل و اروميه

۱۴۸ بازديد

شايد زماني كه بخواهيم مدتي را از گرماي تابستان دور باشيم سفر به شهرهاي غربي و شمال غربي كشور گزينه‌ي بسيار خوبي محسوب شود. تابستان براي بسياري از افراد زمان مناسبي براي سفر كردن است. سفرهاي تابستاني خاطره ساز و دلپذيرند. اما اگر به مقصد مناسبي سفر تابستاني خود را انجام دهيم اين لذت چندين برابر نيز خواهد شد. اردبيل و اروميه از مناسب‌ترين مقاصد در بين شهرهاي شمال غربي كشور به شمار مي‌روند. اگر مايليد تا با بهترين مسير و زمان سفر به اردبيل و اروميه آشنا گرديد با اين مطلب از مِستر بليط همراه شويد.

 

مكان هاي معنوي و آرامش بخش تهران

۱۴۴ بازديد

تهران پايتخت ايران و يكي از پر جمعيت ترين شهرهاي ايران مي باشد كه هميشه در تلاطم است اما علي رغم اين شلوغي ها جاذبه هاي معنوي و ديدني زيادي دارد . در پايتخت ايران زمين مكان هايي را مي توان يافت كه غرق در معرفت و معنويت است طوري كه با قدم گذاشتن در آن احساس آرامش فراواني به افراد دست خواهد داد.

براي اينكه بتوانيد مدتي را در آرامش به سر ببريد و كمي از دغدغه هاي روزانه خود دور باشيد

آرامش بخش ترين مكانها در دل طبعيت

۱۳۳ بازديد

 از زندگي پر هياهو و بدون آرامش خسته شديد؟ آرزو مي كنيد كاش مي شد براي يه مدت كوتاه هم كه شده از اين شلوغي فاصله بگيريد و چند روزي توي يه منطقه بكر و خوش منظره استراحت كنيد؟ ما بهترين خونه ها رو براتون پيدا كرديم. مجموعه عكسي كه قراره ببينيد بهترين و آرامش بخش ترين خونه هايي كه در دل طبيعت ساخته شدن رو بهتون معرفي مي كنه. بعضي از اينها خونه شخصي، و بعضي حتي به جاذبه هاي گردشگري تبديل شدن.

ليست مشاغل مورد نياز آلمان در سال ۲۰۲۰ و بررسي كامل شرايط كار در آلمان

۱۳۵ بازديد

همه ساله ليست مشاغل مورد نياز آلمان از طريق دولت اين كشور ارائه مي شود تا متخصصان و افرادي خارجي كه در اين رشته ها فارغ التحصيل شده اند بتوانند براي اخذ ويزاي جستجوي كار و هم چنين كار در آلمان اقدام نمايند. همان طوري كه پيش تر نيز به آن اشاره شد، آلمان كشوري قدرتمند و پيشرفته است و از آنجا كه كمپاني هاي ماشين سازي قدري همچون بنز، BMW، آئودي، پورشه و… در آن قرار گرفته اند قطب صنعتي اروپا نام گرفته است. متخصصين و افرادي كه سابقه كار مناسب و رزومه قوي اي دارند مي توانند به كار در اين كشور و گرفتن جاب آفر از آن ها اميدوار باشند. در ادامه ليست مشاغل مورد نياز آلمان در سال ۲۰۲۰ را مشاهده خواهيد كرد.

توجه كنيد كه كدهاي ۳ مربوط به متخصصين و كدهاي ۲ مربوط به كارگران ماهر مي باشد:

۱۰ عبارتي كه بهتر است هرگز در گوگل جستجو نكنيد

۷۹ بازديد

۱۰. نشانه‌هاي بيماري

بياييد از وضعيت سلامتي شروع كنيم. وب‌سايت‌هاي زيادي وجود دارند كه به بيماري‌ها و نشانه‌هاي آنها اشاره مي‌كنند و اغلب توسط افراد غيرحرفه‌اي مديريت مي‌شوند. قطعا نگاه كردن به نشانه‌هاي بيماري در اينترنت، نه‌تنها به شما كمكي نمي‌كند بلكه حال‌تان را بدتر مي‌كند و شما را مي‌ترساند. اگر حس مي‌كنيد كه مشكلي داريد به سراغ پزشك واقعي برويد و از گوگل به‌عنوان پزشك استفاده نكنيد.

پردرآمدترين شغل هاي جهان؛‌ ۲۰ شغل با بيشترين درآمد در دنيا

۱۲۰ بازديد

مسلما هركسي موقع انتخاب شغل، دوست دارد به‌سراغ شغلي برود كه درآمد خوبي داشته و در ضمن جالب و ارضاكنندهٔ نيازهاي روحي فرد هم باشد. اما ورود به چنين شغل‌هايي چندان آسان هم نيست. بيشتر پردرآمدترين شغل هاي جهان به سال‌هاي سال تحصيل و كار سخت براي رسيدن به موفقيت نياز دارند. در ادامه فهرست پردرآمدترين شغل‌هاي جهان را معرفي كرده‌ايم. براي آشنايي با آن‌ها همراه ما باشيد.

تعادل كار و زندگي بعد از كرونا چگونه خواهد بود؟

۱۲۰ بازديد

تعادل بين كار و زندگي، در زمان قرنطينه و خانه‌نشيني كرونا در مقايسه با روزهاي عادي كاملا تغيير كرده است. والدين شاغل در حين ويدئوكنفرانس‌هاي كاري بايد با كلاس‌هاي مجازي بچه‌ها نيز سروكله بزنند. بسياري از والدين به‌دليل شرايط موجود، ملزم به دوركاري تمام‌وقت هستند و رسيدگي به نيازهاي بچه‌ها و كارهاي منزل نيز به تمام مشغله‌هاي اين دوران اضافه شده است؛ ازاين‌رو برخي مواقع براي تمركز بيشتر و دوري از مزاحمت بچه‌ها، كنفرانس‌هاي كاري خارج از ساعت اداري زمان بندي و برگزار مي‌شوند.


چگونه كارمند خوب استخدام كنيم؛ ۷ اصل طلايي در مصاحبه‌هاي شغلي

۸۳ بازديد

فقط پرسش‌هاي غافل‌گيركننده نيستند كه دوره‌‌ي‌شان گذشته است. تحقيق در شركت‌هايي هم‌چون گوگل ثابت كرده كه «پرسش‌هاي معماگونه» هم ممكن است منجر به استخدامي شوند كه براي شركت زيان‌بار باشد؛ و اينكه حضور بيش از چهار نفر مصاحبه‌كننده براي يك نفر مصاحبه‌شونده، لزوما كيفيت استخدام را بالا نمي‌برد؛ و اينكه در بسياري از شغل‌ها، عواملي هم‌چون نمرات آزمون‌ها و كيفيت دانشگاه‌هايي كه مصاحبه‌شونده مدرك‌شان را دارد، موفقيت در سِمت جديد را تضمين نمي‌كنند.

پس وقت آن است كه درباره‌ي پرسش‌هاي استخدامي‌تان تجديدنظر كنيد و اين بار روي پرسش‌هاي مرتبطي تمركز كنيد كه آماده شدن براي‌شان و پاسخ‌هاي غيرمرتبط به آنها، دشوارتر باشد.

از پرسش‌هايي كه آمادگي براي‌شان آسان است، اجتناب كنيد

اولين جواب در پاسخ به اين سوال كه چگونه كارمند خوب استخدام كنيم، اين است كه از طرح پرسش‌هاي ساده پرهيز كنيد. اگر براي سازمان‌ها و شركت‌هاي بزرگي مثل بانك‌ها كار مي‌كنيد، حتما بيشتر پرسش‌هاي مصاحبه‌اي كه مديران مسئول استخدام‌تان مي‌پرسند، به همراه پاسخ‌هاي درست‌شان، پيش از اين در جاهاي مختلف منتشر شده و به رويت عموم رسيده است. پس كار را با مجموعه‌ي جديدي از پرسش‌ها شروع كنيد، يا حداقل پرسش‌هايي كه بارها و بارها استفاده شده‌اند و يا آنهايي كه آمادگي براي‌شان آسان است و پاسخ‌شان را مي‌توان به‌راحتي حدس زد، حذف كنيد؛ پرسش‌هايي مثل اينكه «بزرگترين نقاط قوت و ضعف‌تان چه هستند؟» يا «چرا خودتان را براي اين سِمت مناسب مي‌دانيد؟» يا «شغل رويايي‌تان چيست؟» و يا «خودتان را طي پنج سال آينده در چه جايگاهي تصور مي‌كنيد؟»

مراقب پرسش‌هاي مربوط به گذشته باشيد

پرسش‌هايي كه مصاحبه‌شونده در پاسخش بايد توضيح دهد كه فلان كار را در گذشته چگونه انجام مي‌داده، (مثلا «درباره‌ي آن زماني برايم تعريف كنيد كه…») دردسرساز هستند. چرا كه در دنياي پرسرعت امروز رويكردهاي ديروز خيلي زود به دست فراموشي سپرده شده و رويكردهاي جديدي جاي‌شان را مي‌گيرند. اين پرسش‌ها، با عنوان «پرسش‌هاي رفتاري در مصاحبه» هم شناخته مي‌شوند. بر اساس پژوهش‌هاي پروفسور فرانك اشميت (Frank Schmidt) و پروفسور جان هانتر (John Hunter)، چنين پرسش‌هايي فقط ۱۲ درصد بهتر از سكه انداختن عمل مي‌كنند. چرا؟ چون روشي كه مصاحبه‌شونده سال‌ها پيش و در شركت ديگري عمل مي‌كرده، شايد پاسخ اشتباهي به اين شركت حاضر با فرهنگ ويژه‌اش باشد. ضمن اينكه پرسش‌هاي مربوط به گذشته، به كساني كه قصه‌گوي خوبي هستند فرصت مي‌دهد تا درباره‌ي حل و فصل فلان مسئله با آب و تاب توضيح دهند، در حالي كه واقعيت اين است كه خودشان نقش كوچكي در آن قضيه ايفا كرده‌اند.

پيشنهاد خريد هديه براي دختران

۱۲۸ بازديد

انتخاب هديه براي دخترها هميشه كار سختي بوده است. با اين حال نگران نباشيد، ما فهرستي از انواع هديه جذاب براي دختران آماده كرده‌ايم تا به شما كمك كنيم. فرقي نمي‌كند قصد خريد هديه براي دختر ۲۰ ساله، ۱۸ ساله يا ۱۵ ساله را داشته باشيد، در اين ليست براي هر سن و سالي هديه مناسب را پيدا خواهيد كرد. پس فرصت را براي دادن اولين هديه به دختر مورد علاقه خود از دست ندهيد.