۱۰ عبارتي كه بهتر است هرگز در گوگل جستجو نكنيد

۸۰ بازديد

۱۰. نشانه‌هاي بيماري

بياييد از وضعيت سلامتي شروع كنيم. وب‌سايت‌هاي زيادي وجود دارند كه به بيماري‌ها و نشانه‌هاي آنها اشاره مي‌كنند و اغلب توسط افراد غيرحرفه‌اي مديريت مي‌شوند. قطعا نگاه كردن به نشانه‌هاي بيماري در اينترنت، نه‌تنها به شما كمكي نمي‌كند بلكه حال‌تان را بدتر مي‌كند و شما را مي‌ترساند. اگر حس مي‌كنيد كه مشكلي داريد به سراغ پزشك واقعي برويد و از گوگل به‌عنوان پزشك استفاده نكنيد.

۹. جست‌وجوي مجرمانه

اين موضوع بسيار جدي است. شايد عبارات «چگونه بمب بسازيم» يا «چطور قرص آمفتامين درست كنيم» را فقط به‌خاطر كنجكاوي جست‌وجو كنيد، اما اين را به ياد داشته باشيد كه نيروهاي امنيتي و مبارزه با مواد مخدر اين جست‌وجوها را رهگيري مي‌كنند و آدرس IP شما را در ديتابيس خود ذخيره مي‌كنند. شما كه نمي‌خواهيد به‌خاطر كنجكاوي به دردسر بيفتيد؟

۸. سرطان

اين بخش از آن حوزه‌هايي است كه هرچه كمتر درموردش بدانيد بهتر است. سرطان نشانه‌هاي مختلفي دارد و اغلب آنها را مي‌توان در ساير بيماري‌هاي عادي هم مشاهده كرد. نشانه‌هايي مثل سرگيجه، ضعف، حالت تهوع و … از اين نشانه‌ها هستند. پس احتمال زيادي دارد كه اين نشانه‌ها را با سرطان اشتباهي بگيريد و بترسيد.

۷. آلودگي ساس

شايد اسم ساس را شنيده يا حتي از وجودش آسيب ديده باشيد. اما تا حالا فكر كرده‌ايد كه آلودگي ناشي از ساس چگونه است؟ اگر مي‌خواهيد همچنان به خوابيدن ادامه بدهيد توصيه مي‌كنيم كه درمورد آنها جست‌وجو نكنيد.

۶. بيماري‌هاي پوستي

بيماري‌هاي پوستي مختلفي وجود دارند كه ظاهر چندان جالبي ندارند. تصاوير اين بيماري‌ها در وب‌سايت‌هاي گوناگون قابل‌مشاهده است. بهتر است كه به سراغ اين تصاوير نرويد، چرا كه بعضي از آنها واقعا آزاردهنده هستند.

۵. ريه‌ي افراد سيگاري

ممكن است كه اهل سيگار كشيدن باشيد و گاهي اوقات به اين فكر كنيد كه سيگار كشيدن چطور به ريه‌ي شما آسيب مي‌رساند. در سطح وب، تصاوير مختلفي از ريه‌ي افراد سيگاري پيدا مي‌شود كه بسيار عجيب هستند. البته اگر مي‌خواهيد كه براي ترك سيگار مشوقي داشته باشيد، مي‌توانيد به سراغ اين تصاوير برويد، بااين‌حال بهتر است كه اين كار را نكنيد.

۴. حيوانات خطرناك

لطفا از جست‌وجوي چنين فهرستي خودداري كنيد؛ مگر اينكه بخواهيد فهرست چيزهايي را كه موجب وحشت‌تان مي‌شوند، طولاني‌تر كنيد. حيوانات خطرناكي در دنيا وجود دارند و بعضي از آنها در اطراف شما زندگي مي‌كنند. چنين ترس‌هايي باعث مي‌شوند كه از سفر كردن هم خودداري كنيد.

۳. اسم خودتان

در عصر ديجيتال، حريم خصوصي به‌شدت تهديد مي‌شود. اگر نام خود را جست‌وجو كنيد اين احتمال وجود دارد كه با نتايج ناخوشايندي مثل اطلاعات قديمي، محتواي بي‌ربط و تصاوير زننده‌اي از خودتان روبه‌رو شويد. اگر با چنين نتايجي روبه‌رو شويد، تمايل به حذف آنها پيدا خواهيد كرد و اين كار آساني نيست.

۲. تخليه‌ي جوش‌هاي سرسياه

نتايج اين جست‌وجو كمي متفاوت است. چندان ترسناك نيست و مشكلي را هم براي شما ايجاد نمي‌كند، اما وقت‌تان را تلف مي‌كند، چرا كه از تماشاي اين صحنه‌ها خسته نمي‌شويد. خيلي عجيب است كه تخليه جوش سرسياه اين‌قدر لذت بخش است. بنابراين توصيه مي‌كنيم از ديدن آنها پرهيز كنيد.

۱. متولد شدن نوزاد

حتما چنين صحنه‌هايي را در فيلم‌ها ديده‌ايد. زن با صداي بلند فرياد مي‌زند و پزشك تلاش مي‌كند تا او را آرام كند. ديدن اين صحنه‌ها حتي در فيلم هم موجب استرس مي‌شود. اگر خانم‌ها اين صحنه را ببينند ممكن است از به دنيا آوردن كودك پشيمان شوند. پس اين صحنه‌ها را تماشا نكنيد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.