آرشیو تیر ماه 1399

نيازمندي ها

سي و سه پل

۶۹ بازديد

سي و سه پل يكي از بي همتا ترين آثار تاريخي اصفهان است كه بدون شك با ياد آوري نام اين استان قدمتي، اولين چيزي كه در ذهن همه ما نقش مي بندد تصويري از اين پل است. فرقي هم نمي كند كه آن را از نزديك ديده باشيم يا فقط در فيلم ها و عكس ها! 

پيش نيازهاي زندگي پر نشاط

۹۵ بازديد

نيازمندي هاي نوجوان,دوره نوجواني

 

 

دوره نوجواني زماني است كه هر فردي با انرژي، با حساسيت در برابر بازتاب هاي محيط و مسئوليت پذيري به دنبال كسب هويت است. اكثر نوجوانان در كنار خانواده زندگي مي كنند. اكثر نوجوانان با توجه به اتفاقاتي كه در اين دوران برايش رخ مي دهد، خلاف جهت آب و يا مي توان گفت خلاف جهت اهداف و عقايد خانواده شنا مي كنند. در اين برهه همراهي خانواده و تدابير درستي كه خانواده اتخاذ مي كند،نوجوانان را با ارزشها والگوهاي عقيدتي خود بيشتر همسو مي كند.

 

يك آگهي كاملا خلاقانه در نيازمندي هاي روزنامه! +تصاوير

۵۹ بازديد

يك آگهي كاملا خلاقانه در نيازمندي هاي روزنامه! +تصاوير

  مدير خلاق كلمبيايي "فيليپه سالازار"، در يك آگهي غيرمعمول براي آشپزخانه Corona از يك شيوه منحصر به فرد استفاده كرده است.  معماري‌نيوز درباره اين آگهي خلاقانه نوشت: ايجاد يك آگهي موفق در روزنامه كار آساني نيست. از آنجا كه كليت رنگ پرينتر دو رنگ سياه و سفيد است، همه محتوا با هم مخلوط به نظر مي‌رسد اما در اين جا يك روش بسيار خلاقانه به كار برده شده تا يك محصول را از ما بقي به طور كامل جدا كند.

قوانين رانندگي در كيش

۶۰ بازديد

هنگام رانندگي در كيش بايد تمام سعي خود را داشته باشيد كه خلاف قوانين عمل نكنيد زيرا قوانين رانندگي در كيش بسيار سختگيرانه مي باشد، اگر اين قوانين را رعايت نكنيد و يا اينكه به درستي آن ها را رعايت نكنيد با جريمه هاي زيادي رو به رو خواهيد بود. هنگامي كه خودرويي را در كيش اجاره مي كنيد بايد قوانين رانندگي را هم به خوبي بلد باشيد تا مجبور نشويد هزينه خلافي را بپردازيد.

چه ويتاميني به نوزاد بدهيم؟

۶۹ بازديد

مصرف ويتامين هاي گروه ب براي نوزادان زير شش ماه توصيه نمي شود.

آيا كلاس ژيمناستيك براي كودكان مفيد است؟

۷۱ بازديد

ژينماستيك براي كودكان مفيد بوده، اما والدين بايد به اين نكته توجه كنند كه سن، جنسيت و آمادگي جسماني در بازده ورزش ژيمناستيك نقش مهمي دارند. سن مناسب براي شروع ژيمناستيك چه زماني است؟ آيا حركات ژيمناستيك باعث كوتاه شدن قد كودك ميشود؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشيد.

چگونه از كودكان در برابر كرونا محافظت كنيم؟

۶۴ بازديد

تمام مادران در منطقه هاي آلوده  كه علايمي مانند تب، سرفه يا تنگي نفس دارند، بايستي هر چه سريع تر به پزشك مراجعه كنند و دستورالعمل هايي كه پزشك  مي‌دهد را رعايت كنند.

درباره شركت سير و سفر

۹۳ بازديد

تاريخچه شركت سير و سفر

در سال ۱۳۶۹ فردي به نام حسن مومني اقدام به تاسيس شركتي مسافربري كرد. در آن زمان به دليل شرايط بد اتوبوس هاي بين شهري او به فكر تاسيس شركتي با استاندارد هاي بهتر مي افتد بعد از آن كه تصميم به اين كار مي گيرد با گذشت چهار ماه سعي و كوشش بالاخره توانست مجوز راه اندازي شركت سير و سفر را بگيرد. اما شهرداري به او جا نمي دهد.

بازيگر نقش جواني آسيه در سريال «موسي(ع)» مشخص شد

۵۴ بازديد
 اخبار فرهنگي,خبرهاي فرهنگي,
بازيگر سريال «يوسف پيامبر (ع)» گفت: واقعيت امر قرار است يكي از اقوام بنده كه بسيار از لحاظ ظاهري شبيه جواني خود من است، نقش جواني حضرت آسيه(س) را ايفا كند، صحبت هاي اوليه درباره اين انتخاب هم صورت گرفته و به اميد خدا اين اتفاق هم حاصل خواهد شد.