يك آگهي كاملا خلاقانه در نيازمندي هاي روزنامه! +تصاوير
در اين آگهي غيرمعمول، به جاي تلاش براي جلب مخاطب با شعار و تصاوير، "سالازار" تصميم به بازي با شكل آگهي بوسيله ايجاد توهم بصري گرفت. تنها با يك نگاه، خوانندگان خواهند ديد كه چيزي در مورد اين آگهي غيرعادي است. خطوط مورب در ميان صفحه، متون را به سمت يك نقطه گريز مركزي منحرف كرده و خطوط قائم بدون تغيير ماندهاند تا يك فضاي پرسپكتيو يك نقطهاي را به نمايش بگذارد. با اين حال، آگهي نياز به بررسي دقيقتر دارد تا كاملاً درك شود چه خبر است. پس از بررسي نزديكتر است، معلوم ميشود كه "سالازار" براي ايجاد يك آشپزخانه 3D تايپوگرافي تبليغ را به طور هدفمند مرتب كرده است.
چاپ به طور واضح كابينتهاي بالايي و پاييني، اجاق گاز همراه با هود پخت و پز و ماشين ظرفشويي را فرم بخشيده و نشان ميدهد. جاي تعجب نيست كه اين مفهوم هوشمندانه شديداً موفق بود. آشپزخانه Corona در حال حاضر از هجوم خريداران به سمت كسب و كارش با بهرهگيري از اين تبليغ لذت ميبرد؛ امري كه "سالازار" براي آن اميدوار بود.