يك آگهي كاملا خلاقانه در نيازمندي هاي روزنامه! +تصاوير

۶۰ بازديد

يك آگهي كاملا خلاقانه در نيازمندي هاي روزنامه! +تصاوير

  مدير خلاق كلمبيايي "فيليپه سالازار"، در يك آگهي غيرمعمول براي آشپزخانه Corona از يك شيوه منحصر به فرد استفاده كرده است.  معماري‌نيوز درباره اين آگهي خلاقانه نوشت: ايجاد يك آگهي موفق در روزنامه كار آساني نيست. از آنجا كه كليت رنگ پرينتر دو رنگ سياه و سفيد است، همه محتوا با هم مخلوط به نظر مي‌رسد اما در اين جا يك روش بسيار خلاقانه به كار برده شده تا يك محصول را از ما بقي به طور كامل جدا كند.

 

اخبار,اخبارگوناگون,آگهي نيازمندي هاي روزنامه

 
در اين آگهي غيرمعمول، به جاي تلاش براي جلب مخاطب با شعار و تصاوير، "سالازار" تصميم به بازي با شكل آگهي بوسيله ايجاد توهم بصري گرفت. تنها با يك نگاه، خوانندگان خواهند ديد كه چيزي در مورد اين آگهي غيرعادي است. خطوط مورب در ميان صفحه، متون را به سمت يك نقطه گريز مركزي منحرف كرده و خطوط قائم بدون تغيير مانده‌اند تا يك فضاي پرسپكتيو يك نقطه‌اي را به نمايش بگذارد. با اين حال، آگهي نياز به بررسي دقيق‌تر دارد تا كاملاً درك شود چه خبر است. پس از بررسي نزديك‌تر است، معلوم مي‌شود كه "سالازار" براي ايجاد يك آشپزخانه 3D تايپوگرافي تبليغ را به طور هدفمند مرتب كرده است.

اخبار,اخبارگوناگون,آگهي نيازمندي هاي روزنامه

 

چاپ به طور واضح كابينت‌هاي بالايي و پاييني، اجاق گاز همراه با هود پخت و پز و ماشين ظرفشويي را فرم بخشيده و نشان مي‌دهد. جاي تعجب نيست كه اين مفهوم هوشمندانه شديداً موفق بود. آشپزخانه Corona در حال حاضر از هجوم خريداران به سمت كسب و كارش با بهره‌گيري از اين تبليغ لذت مي‌برد؛ امري كه "سالازار" براي آن اميدوار بود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.