برندينگ در اينستاگرام

۱۴ بازديد

اينستاگرام يكي از بهترين مكان هاي مجازي دنياست كه به عنوان وب سايت سوشال باشي مي تواند در جهت كسب در آمد مسيري هموار و ناب به شمار برود. اگر مي خواهيد از نحوه ي برندينگ در اينستاگرام اطلاعاتي كسب كنيد اين مطلب را از دست ندهيد.

از جمله مباحث مورد توجه در شبكه هاي مجازي شيوه هاي گسترش فالوور اينستاگرام است، كه براي كاربران فعال در اين حوزه اهميت خاصي دارد.

هر فردي كه به تجارت هاي اينترنتي مي پردازد، رسيدن به نام و شهرت برتر و ساخت برند برايش در رده نخست اولويت ها قرار مي گيرد، كه بدون شك مهمترين راهكار دست يابي به درآمدهاي چشمگير مي باشد.

همه ما به خوبي مي دانيم كه برندينگ به معني ايجاد فضايي بدون رقيب در عرصه تجارت و ارائه يك كالا يا خدمات بوده و با شهرتي كه به ارمغان مي آورد، راهي هموار را براي تاجران اينترنتي مي گشايد.

در دهه اخير استفاده از سايت ها شيوه اي پرطرفدار محسوب مي گردد، اما فراموش نكنيد، ربودن گوي سبقت از رقباي بزرگ و كار بلد وب سايت ها امري محال يا بسيار دشوار است.

در چنين مواقعي بهترين گزينه اينستاگرام مي باشد، و با برخي راهكارها مي شود برندينگ مخصوص به خود را ساخت. حال قصد داريم راهكارهاي برندينگ در اينستاگرام را براي تان به اختصار توضيح دهيم با ما همراه شويد.

هشتگ ها ابزاري بسيار با اهميت و كاربردي

استفاده از هشتگ ها در بخش بيوگرافي يا ساخت برند مورد نظرتان مي تواند همچون سكوي پرشي به سمت افزايش شهرت و درآمد بيشتر محسوب گردد.

خيلي از كاربران با استفاده از سرويس لايك اينستاگرام و هشتگ سازي علاوه بر افزايش فروش خدمات و كالا، در زمينه تبليغات نيز موفق عمل مي نمايند. هشتگ ها محبوبيت خاصي دارند و به سرعت توجه ساير كابران فضاهاي مجازي را به خود جلب مي كنند.

فراموش نكنيد براي هر پست 3 الي 4 هشتگ كفايت كرده و استفاده بيش از حد نتيجه اي معكوس در پي دارد. افرادي كه در شبكه هاي مجازي به دنبال برندها هستند با سرچ هشتگ ها به خدمات يا كالاي شما نيز دسترسي پيدا نموده و دريچه هاي درآمدزايي را به روي تان خواهد گشود.

استفاده از تصاوير جذاب كالا يا خدمات

گام مهم ديگر در زمينه برندينگ اينستاگرام بدون شك استفاده از تصاوير جذاب كالا يا خدمات مي باشد. اگر به دنبال فروش بيشتر هستيد بايد بدانيد كه بدون تبليغ درصد موفقيت تان كاهش مي يابد.

برخي كاربران با اقداماتي همچون ايجاد كامنت اينستاگرام در كنار تبيلغات بصري فضايي ايده آل براي برند سازي فراهم آورده و به درآمدهاي خوبي مي رسند.

تا مي توانيد پست هاي جذاب و عكس هاي متنوع را با عنوان برند خود بارگذاري نماييد، چشم مهمترين دريچه براي ورود به ذهن است، و اگر تبليغات تصويري به خوبي انجام پذيرد، به سرعت مشهورترين بندينگ را از آن خود خواهيد نمود.

هر اندازه پست هاي زيباتري در صفحه شما به نمايش در بيايد، به طور قطع با حجم بيشتري در بين فالوورها و كابران اينستاگرام گشته و كليدهاي طلايي رسيدن به ثروت را در اختيارتان مي گذارند.

از جنبه هاي سرگرم كننده تبليغات غافل نشويد

چنانچه قصد داريد بهترين برند خود را ساخته و منبع مطمئني از درآمد را ايجاد نماييد، بايد با شيوه هاي تبليغاتي آشنايي پيدا كنيد.

فراموش نكنيد شبكه هاي مجازي مهمترين وب سايت سوشال باشي به شمار مي روند، و موفقيت شما در اين امر موجب دست يابي به دريچه هاي شهرت و ثروت مي گردد. بارگذاري پست هاي سرگرم كننده و به كار بردن اصول طنز و فكاهي در تبليغات تاثير فراواني داشته و در جذب بيشتر فالوور و مخاطب نقش بسزايي ايفا مي كنند.

شايد بارها ديده باشيد برخي كاربران با ساختن كليپ هاي سرگرم كننده اقدام به معرفي برندهاي خاص كرده و با سرعت خيره كننده اي پست ها را در اينستاگرام مي چرخانند.

از متخصصين امور تبليغات كمك بگيريد

اگر قصد داريد در مسير برندينگ اينستاگرام گام هاي بلندي برداشته و به قله هاي موفقيت برسيد، بايد از جديدترين شيوه هاي تبليغات بهره بگيريد.

چنانچه در امور تبليغ و معرفي برندها تجربه كافي كسب نكرده ايد يا از اصول درست برندسازي اطلاعاتي نداريد، حتما از متخصصين و صاحبان فن ياري بطلبيد.

بدون شك استفاده از افراد كار بلد ناهمواري هاي تجارت را از سر راه شما كنار زده و فانوس راه تان خواهد شد. افراد صاحب فن در ساخت تصاوير جذاب، كليپ هاي جالب توجه، هشتگ سازي، به كار بردن ابزار مناسب در جهت معرفي كالا و خدمات و خريد فالوور اينستاگرام موفق تر عمل كرده و از نگراني هاي فضاي كسب و تجارت مي كاهند.

برگزاري مسابقات و تخفيف هاي وسوسه كننده

گام مهم بعدي در برندينگ اينستاگرام به كار بردن شيوه هاي نامحسوس تبليغاتي است، كه مسابقات و تخفيف ها يكي از اين امور به شمار مي رود.

شما با انتشار يك پست مبني بر تخفيف مناسب با نوع كالا علاوه بر فروش بيشتر در جذب فالوور هم موفق عمل خواهيد كرد.

به طور مثال با بيان جمله ي ” چنانچه پست ها را شات كنيد” يا” با جذب مثلا 3 مشتري از يك تخفيف چند درصدي برخوردار شويد” و همچنين جملاتي از اين دست مي توانيد ، پست هاي تبليغ برند خود را در صفحات بيشتري به نمايش بگذاريد، و در راه ساخت يك برند مشهور گام برداريد.

برندينگ در اينستاگرام اگر چه بسيار سخت به نظر مي رسد، اما با كمك افراد متخصص ، به كار بردن ابزار مناسب و كمي صبر و حوصله  مي شود ره صد ساله را يك شبه پيمود.

نکاتی درباره نوشتن بیو انگلیسی اینستاگرام

  • خلاق باشید: اگر دلتان نمی خواهد شبیه بقیه باشید پس باید خلاقیت به خرج بدهید و بیویی انتخاب کنید که منحصر به فرد و خاص باشد. اما یادتان باشد این خاص بودن نباید باعث شود یک بیو پیچیده و مبهم بنویسید. شما باید سعی کنید در عین حال که خلاقانه می نویسید، سادگی و قابل فهم بودن را هم در نظر بگیرید. بیوهای پیچیده معمولا خیلی مورد توجه قرار نمی گیرند.
  • از مخفف ها و ایموجی ها استفاده کنید: جزئیات زیادی وجود دارد که نمی توان در 150 کاراکتر گنجانید. برای همین می توانید خیلی چیزها را مخفف کنید تا جای بیشتری برای نوشتن داشته باشید. ایموجی ها هم راه خوبی برای بیان کلمات به شکل مختصر هستند، پس آنها را فراموش نکنید.
  • بامزه و جذاب بنویسید: مهم نیست اکانت اینستاگرام تان شخصی است یا مخصوص کسب و کار، در هر صورت داشتن یک بیوی بامزه، خنده دار و جذاب باعث می شود کاربران بیشتری به سمت صفحه شما جذب شوند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.