بازيگر نقش جواني آسيه در سريال «موسي(ع)» مشخص شد

۵۴ بازديد
 اخبار فرهنگي,خبرهاي فرهنگي,
بازيگر سريال «يوسف پيامبر (ع)» گفت: واقعيت امر قرار است يكي از اقوام بنده كه بسيار از لحاظ ظاهري شبيه جواني خود من است، نقش جواني حضرت آسيه(س) را ايفا كند، صحبت هاي اوليه درباره اين انتخاب هم صورت گرفته و به اميد خدا اين اتفاق هم حاصل خواهد شد.

 به گزارش ميزان؛پروانه معصومي پيرامون فعاليت‌هاي خود در عرصه بازيگري گفت: اين روزها مشغول هيچ كاري نيستم زيرا برخلاف بسياري از دوستان من همچنان بيماري كرونا را جدي مي‌گيرم و ترجيح مي‌دهم تا به هيچ وجه از خانه خارج نشوم و به همين دليل سر پروژه خاصي هم نيستم. 

 

وي در همين راستا ادامه داد: طي ماه‌هاي گذشته پيشنهادات زيادي براي بازي داشته‌ام، اما در حال حاضر نه وقت، نه حال و هوا و نه جانش را دارم كه بتوانم در اثري بازي كنم، فعلاً تصميم ندارم به عرصه بازيگري برگردم و در اين تصميم هم قاطع هستم. برخي از دوستانم در حال حاضر سر كار هستند، آنها احتمالا دل نترسي دارند زيرا من كه جرات نمي‌كنم در اين وضعيت كرونا جلوي دوربين بروم.

 

ازيگر سريال «يوسف پيامبر(ع)» با اشاره به شيوع بيماري كرونا طي ماه‌هاي گذشته اذعان كرد: طي چند ماه گذشته من پاي خود را براي خريد هم بيرون از خانه نگذاشته‌ام، در اين شرايط چرا اصلا بايد به بازيگري فكر كنم، شايد باورتان نشود در حال حاضر چهار ماه است كه در خانه من بسته است و هيچكس هم اجازه ورود به خانه مرا ندارد. 

 

وي عمل به اصول بهداشتي در شرايط فعلي را امري ضروري دانست و افزود: باورتان نمي شود من حسرت ديدن اقوامم را دارم اما به خودم اجازه ندادم با خروج از خانه جان بقيه را به خطر بيندازم، باورم نمي شود كه چطور عده‌اي به راحتي مسافرت مي روند، اين افراد آيا فكر سلامتي خود، خانواده خود و ديگران را نمي‌كنند، من تازه در يك روستا زندگي مي كنم و تا اين حد سخت گيرم، حال آنها كه در شهر زندگي مي‌كنند بايد خيلي بيشتر مراقب باشند. 

 

اين بازيگر پيشكسوت ادامه داد: من نمي‌دانم برخي كه به راحتي ماسك نمي زنند و يا مسافرت مي‌روند چطور با وجدان خود كنار مي‌آيند، از مردم مي‌خواهم كمي صبر كنند، خدا را خوش نمي آيد كه در اين شرايط خود خواه باشيم. 

 

وي درباره حضور خود در سريال «موسي (ع)» اضافه كرد: همانطور كه پيشتر هم گفته‌ام طبق صحبت مستقيم من با جمال شورجه قرار است نقش ميانسالي و كهنسالي آسيه در سريال «حضرت موسي (ع)» را بنده بازي كنم، صحبت هاي قطعي در اين باره صورت گرفته و به اميد خدا با شروع پروژه از پاييز امسال من هم جلوي دوربين شورجه خواهم رفت. 

معصومي درباره بازيگر نقش جواني حضرت آسيه(س) تاكيد كرد: واقعيت امر قرار است يكي از اقوام بنده كه بسيار از لحاظ ظاهري شبيه جواني خود من است، نقش جواني حضرت آسيه(س) را ايفا كند، صحبت هاي اوليه درباره اين انتخاب هم صورت گرفته و به اميد خدا اين اتفاق هم حاصل خواهد شد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.