درباره شركت سير و سفر

۹۴ بازديد

تاريخچه شركت سير و سفر

در سال ۱۳۶۹ فردي به نام حسن مومني اقدام به تاسيس شركتي مسافربري كرد. در آن زمان به دليل شرايط بد اتوبوس هاي بين شهري او به فكر تاسيس شركتي با استاندارد هاي بهتر مي افتد بعد از آن كه تصميم به اين كار مي گيرد با گذشت چهار ماه سعي و كوشش بالاخره توانست مجوز راه اندازي شركت سير و سفر را بگيرد. اما شهرداري به او جا نمي دهد.

با پيگيري هايش نهايتا مغازه ميوه فروشي كه به اندازه ۲-۳ متري جا داشت در ترمينال شرق پيدا مي كند و كارش را آنجا شروع مي كند. اين شخص ثابت مي كند كه مي توان با دو متر جا هم كاري انجام داد. سرانجام با نظم بخشيدن به كار ها و مجهز كردن اتوبوس ها به امكاناتي بعد از مدتي به ترمينال بيهقي مي رود. او در آنجا اولين سرويس هاي نوروزي را با اتوبوس هايي كه به پلاك نرسيده بودن با پلاك موقت راه اندازي مي كند  و اولين سرويس هايش را در مسير هاي شيراز، مشهد، اصفهان، تبريز و رشت به راه مي اندازد.

اين شخص به عنوان يكي از كار آفرينان برتر و بزرگ شناخته مي شود.

در حال حاضر اين شركت در بيشتر نقاط ايران داراي شعبه مي باشد و بيشتر اتوبوس هايش از نوع VIPو ويژه است.

از سال ۱۳۸۲ نيز وزارت راه و ترابري مديريت تاكسي هاي فرودگاه امام خميني و مسئوليت جابجايي مسافران در اين فرودگاه را به شركت سير و سفر واگذار كرد. تاكسي هاي اين شركت در فرودگاه سمند، ون و تويوتا كمري مي باشند.

آرم و طراحي شركت سير و سفر

اين شركت با پيشرفته ترين و به روز ترين ناوگان و به عنوان يكي از پر رفت و آمد ترين اتوبوس ها در جاده هاي كشور حضور دارد. آرم اين شركت خود نام سير و سفر با افكت منحصر به صورت دو فلش در جهت هاي بر عكس هم است كه ياد آور رفت و آمد اتوبوس هاي اين شركت در سير و سفر مسافران عزيز مي باشد.

آرم سير و سفر

 سرويس هاي VIP

هر ساله ميليون ها مسافر در كشور ما با اتوبوس جابجا مي شوند. همانطور كه مي دانيد بليط اتوبوس به دليل دسترسي زياد و همچنين ارزان تر بودن نسبت به وسايل نقليه ي ديگر از متداول ترين وسايل نقليه عمومي براي سفر است. بيشتر مردم به دنبال وسيله اي مناسب و مقرون صرفه براي سفر هاي خود هستند از اين رو در حال حاضر بيش از ۲۰ شركت خصوصي اتوبوسراني براي ارائه خدمات به هموطنان عزيز تشكيل شده است.

اين شركت ها خدمات خود را با استفاده از اتوبوس هاي استاندارد و VIP ارائه مي دهند.

شركت سير و سفر با به كار گيري اتوبوس هاي VIP از بهترين و با اعتماد ترين شركت هاي اتوبوس راني محسوب مي شود‌. اتوبوس هاي  VIPبا دارا بودن امكانات بهتر و با كيفيت تر راحت تر از اتوبوس هاي معمولي است. اين امكانات شامل صندلي هاي تخت خواب شو، سيستم تهويه مطبوع، سيستم سرمايشي و گرمايشي، يخچال، تلويزيون خصوصي و حتي واي فاي مي باشد. صندلي اين اتوبوس ها سه رديفي هستند كه يك رديف آن يك نفره است و براي مسافراني كه تنهايي سفر كرده اند و تمايل ندارند كسي در كنار آن ها باشد مناسب است. اتوبوس هاي  VIP كه ظرفيت ۲۵ نفره دارند از فضاي بيشتري برخوردار هستند  كه اين جاي بيشتر و حجم كمتر مسافر باعث شده كه صندلي ها تا ۱۴۵ درجه قابليت خم شدن داشته باشند و به طور كامل حالت تخت خواب به خود مي گيرد. صندلي اين اتوبوس ها به قدري راحت هستند كه با صندلي هاي هواپيما مقايسه مي شوند. صندلي اتوبوس هائي كه با ظرفيت ۳۵ نفره هستند به صورت نيمه تخت خواب هستند.

هزينه بليط اتوبوس هاي VIP نسبت به اتوبوس هاي معمولي قدري گران تر است اما به طور يقين سفري راحت تر و بهتر براي شما به همراه دارد.

 https://mrbilit.com/mag/seirosafar-traveling-co/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.