معرفي تفريحات آبي كيش

۱۱۸ بازديد

معرفي تفريحات آبي كيش

جزيره كيش يكي از زيباترين و پرطرفدارترين جزيره ها و مكان هاي تفريحي در كشورمان محسوب مي شود. اين جزيره مانند مرواريدي در خليج هميشه فارس مي درخشد. در اين مقاله به معرفي تفريحات آبي كيش پرداخته ايم تا اگر قصد داريد چند روزي را به دور از هياهو و مشغله زندگي به تفريح بپردازيد، با اطلاعات كامل راهي كيش شويد.

اگر اين جزيره زيبا را براي تفريح انتخاب كرديد، در واقع با يك تير چند نشان زده ايد. روي شن هاي ساحل قدم بزنيد و از نرمي شن ها لذت ببريد و روي آن ها به آفتاب گرفتن مشغول شويد و از ديدن درياي زيبا و آبي بيكران آن لذت ببريد. علاوه بر تفريحات متنوع مي توانيد در پاساژها و مراكز خريد متعددي كه در كيش وجود دارد به خريد پرداخته و اجناس باكيفيتي را انتخاب كنيد.

اگر دوستدار تاريخ هستيد حتما به كشتي يوناني و شهر زيرزميني كاريز سري بزنيد و از آن بهره ببريد. زيبايي هاي كيش به همين جا ختم نمي شود، هنوز گزينه هاي فراواني براي خوشگذارني وجود دارند. تفريحات آبي متنوع و فراواني كه در جزيره كيش وجود دارد مي تواند دقايق هيجان انگيزي را براي شما فراهم كند.

از تمامي نقاط ايران مي توانيد به كيش بياييد. براي داشتن سفري لذت بخش بهتر است با هواپيما اين كار را انجام دهيد. تفاوتي هم ندارد از يك شهر دور مانند مشهد باشيد يا كمي نزديك تر در استان اصفهان. اگر ساكن مشهد هستيد با خريد بليط هواپيما مشهد كيش و اگر هم ساكن استان زيباي اصفهان هستيد با خريد بليط هواپيما اصفهان كيش به راحتي امكان سفر خود را به اين جزيره زيبا فراهم كنيد.

هرچند تهيه بليط هواپيما كيش شايد براي خيلي ها گران باشد اما با قدم گذاشتن به اين جزيره زيبا مي بينيد كه چقدر از سفر خود لذت خواهيد برد.

 

در ادامه با ما همراه باشيد تا به صورت ويژه به معرفي تفريحات آبي در جزيره كيش بپردازيم.

در كيش چه تفريحات آبي وجود دارد؟
با سفر به اين منطقه زيبا از امكانات فوق العاده آن استفاده كرده و ورزش هاي هيجان انگيزي را تجربه كنيد.

1.غواصي
به اعماق دريا برويد و با ديدن انواع ماهي ها و آبزيان رنگارنگ از خليج زيباي فارس ديدن كنيد. البته نگران نباشيد قبل از ورود به آب آموزش هاي لازم به شما داده مي شود. فعاليت هاي مختلفي در كنار غواصي مي توانيد انجام دهيد مانند اسنوركلينگ كه به صورت سطحي مي توانيد به غواصي بپردازيد. براي عكس برداري هم از امكان ماكرو استفاده مي شود. از شما از آن دسته افرادي هستيد كه دوست داريد در شب به غواصي بپردازيد از نايت دايو استفاده كنيد.

اگر به بيماري خاصي مبتلا هستيد قبل از ورود به آب حتما مسئولين را از آن آگاه سازيد. به آموزش هاي لازم توجه كنيد و حتما آن ها را رعايت كنيد. نگران تجهيزات غواصي هم نباشيد تمامي آن ها در اختيار شما قرار مي گيرد.

دست شما براي انتخاب باز است و مي توانيد هر سايتي كه مي خواهيد براي غواصي انتخاب كنيد. در ذيل به برخي از آن ها اشاره مي كنيم.

  • بيگ كورال
  • پارك ژوراسيك
  • ساترن كرك
  • كشتي داما
  • كلبه هور
  • كشتي يوناني

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.