رزرو تاكسي در سفرهاي خارجي با اپليكيشنUber

۱۲۳ بازديد

شايد خريد بليط اتوبوس در سفرهاي خارجي براي تمامي افراد چندان كار ساده اي نباشد اما استفاده از تاكسي هاي اينترنتي براي تمامي افراد امكان پذير است و مي تواند سفر آن ها را راحت تر و لذت بخش تر نمايد.

 يكي از بهترين و جامع ترين اپليكيشن ها در اين زمينه اپليكيشن Uber  مي باشد كه معمولا در بيشتر كشورها مورد استفاده قرار مي گيرد. در اين اپليكيشن گزينه هاي مختلفي وجود دارد و مسافران مي توانند با نصب آن بر روي گوشي هاي همراه خود از خدمات اين برنامه استفاده نمايند. براي معرفي بهتر اين اپليكيشن مي توان گفت اپ كه براي رزرو آنلاين تاكسي مورد استفاده قرار مي گرد نيازي به همراه داشتن ارز محلي نخواهد داشت و مسافران به راحتي مي توانند هزينه جابجايي را با استفاده از كارت بين الملل خود بپردازند. اين امكان در بسياري از اپليكيشن ها وجود ندارد.
خدمات اپليكيشن Uber  تنها به جابجايي مسافران در مكان هاي مختلف ختم نمي شود و داراي بخش هاي مختلفي است كه با استفاده از آن مي توان با زبان محلي با راننده صحبت نمود و يا به شما نحوه انعام دادن در كشوري كه به آنجا سفر كرده ايد را آموزش مي دهد. از اين رو نصب اين اپ در سفرهاي خارجي مي تواند بسيار كاربردي باشد.


نحوه استفاده از اپليكيشن Uber
1. براي استفاده از اين اپ در مرحله اول مي توان به وب سايت اوبر مراجعه نمود يا اينكه اين اپليكيشن را نصب كرد. شركت اوبر اين امكان را براي كاربران فراهم مي كند تا درشهري كه هستند و شرايط استفاده از خدمات اوبر وجود دارد درخواست تاكسي آنلاين دهند. در صورتي كه مي خواهيد اين اپ را بر روي گوشي خود نصب نماييد بايد يك اكانت بسازيد و از طريق آن از خدمات اوبر استفاده كنيد.
2. بر روي گزينه Sing Up  كليك كنيد. تا زماني كه اطلاعات كارت بانكي خود را در اكانت اوبر خود وارد ننماييد نمي توانيد از اوبر استفاده كنيد.

3. وارد نمودن نام و نام خانوادگي: براي آنكه پس از درخواست دادن تاكسي راننده بتواند با شما ارتباط برقرار نمايد و تشخيص دهد كه قرار است به چه كسي سرويس دهد بايد نام شما مشخص باشد. البته تمامي اطلاعات شما به صورت كاملا محرمانه نگهداري مي گردد.
4. وارد نمودن شماره موبايل به منظور برقراري نمودن تماس راننده با شما
5. وارد نمودن آدرس ايميل: براي ساخت اكانت اوبر و وارد شدن به اين اپليكيشن بايد يك آدرس ايميل معتبر وارد نماييد.
6. تعيين رمز عبور: به منظور وارد شدن به اپ اوبر و استفاده از خدمات آن نياز به يك رمز عبور داريد. بنابراين سعي كنيد كه رمز عبور خود را فراموش نكنيد.
7. وارد نمودن كد پرومو: هنگامي كه كاربري براي نخستين بار از اپ اوبر استفاده مي كند و درخواست تاكسي مي دهد، اوبر به عنوان خوش آمد گويي سفري رايگان به او هديه مي دهد. براي استفاده از اين جايزه يك كد پرومو در قسمتFree Rides  قرار دارد كه بايد آن را در قسمت promo code  وارد نماييد تا بتوانيد از آن استفاده نماييد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.